niedziela, 24 maja 2015

Go Drown The Colors Of Our Minds And Watch The Cars Go


Spontaniczny urlop w samym środku tygodnia to naprawdę super sprawa. Tym bardziej gdy poniedziałkowa pobudka o szóstej rano sugeruje, że jednak jesteś chodzącymi na rzęsach zwłokami i jednak fajnie byłoby na chwilę dychnąć. Jak postanowiłam - tak zrobiłam i dnia następnego oczy otworzyłam dopiero o dziesiątej. 

Och cóż to był za wspaniały wakacyjny dzień. W całości zaplanowany przez Pawła, bym jednak bezsensu dupką do góry nie leżała. było więc śniadanie do łóżka, nadrobienie wszystkich Mocakowych wystaw, pyszny obiad, rowerowanie w deszczu i spokojna, wieczorna błogość. Do tego słońce, upał i błękitne niebo (nie licząc tego oberwania chmury). Wszystko w tempie letniego leniucha, robiącego wszystko bez pośpiechu i spinania się. Jakże było mi to potrzebne, tym bardziej, że ostatnie dwa tygodnie miałam wypełnione sprawunkami od świtu do nocy i to do tego stopnia, że z pewnymi sprawami po prostu zaczęłam się nie wyrabiać. Nie spodziewałam się, że nawet takiego lemona jak ja może dopaść zmęczenie. Meh, losie.

W każdym razie moja bonusowa doba błogości dobiegła końca i musiałam wrócić to pędzącej rzeczywistości. Na szczęście nadchodzący tydzień zapowiada się mniej wariacko, ale jednak nie miałabym nic przeciwko jeszcze takim czterem dodatkowym dniom sielanki. Nic jednak z tego, trzeba czekać jeszcze trzy miesiące, ale będzie warto! Już w uszach słyszę szum morza! Wszak rower i przyczepa gotowa;)



zdjęcia - Paweł

________________________♥_________________________

sukienka - Zara; buty - Adidas Superstar; torebka - Paulina Schaedel












6 komentarzy:

  1. Pieknie Ci w tej bieli ;) Ja w sumie odpoczywalam przymusowo, bo chora jestem, ale od poniedzialku do pracy, koniec sielanki, bedzie mi brakowac spacerow o 13 w sloncu i soczystej zieleni laki i trawki, byle do lipca.. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. a spadaj z takim urlopikiem w środku tygodnia :P :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia oraz stylizacja, naprawdę bardzo klimatycznie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super, zgrabna łyda na skaczącym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takiej to dobrze z tym urlopem!

    ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń