niedziela, 2 sierpnia 2015

Everything Is A Circle


Moje ostatnie dni są o smaku mascarpone. Idealnie słodkie, kaloryczne z dodatkiem jagód, malin i czereśni. W jedzeniu tych ostatnich pobijałam swoje życiowe rekordy i od dwóch dniu w środku cicho pochlipuję nad schyłkiem na nie sezonu. Już nawet w osiedlowym warzywniaku zostałam obwołana czereśniową królową, a Pawłowi gdy tylko do niego wpadał z zamiarem kupna 'czegoś, ale jeszcze nie wiem czego' Pan Sprzedawca na wejściu sugerował zabranie dla mnie przynajmniej pół kilograma tych najczarniejszych i najbardziej dorodnych. O bogowie, zaprawdę powiadam Wam - obżarłam się za wszystkie czasy.

Poza tym w głowie pakuję już walizki, na moim pracowym biurku leży lista rzeczy które ze sobą muszę zabrać nad morze i podniecam się jak stonka na wykopki ostatnim przedurlopowym tygodniem. Oczywiście obstawiam, że podstawowe prawo Murphy'ego mnie nie oszczędzi i spadnie na mnie przynajmniej dziesięć kataklizmów w ciągu tych pięciu dni, a w piątek wyjdę z pracy koło siedemnastej. Jestem jednak zwarta i gotowa, spinam poślady, zaciskam zęby i lecę na pohybel losowi.

Zanim jednak to nastąpi odpoczywamy na weekendowym RODOS, pieścimy nasze podniebienia grillowaną kaczką i razem z piesełem biegamy boso po trawie. Jest różowe wino, piwo jabłkowe i waniliowe niebo. Najpiękniejsze jakie w życiu widziałam.


zdjęcia - Paweł

________________________♥_________________________

sukienka - Zara; buty - Mango; torebka - Paulina Schaedel


28 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Podobają mi się strasznie twoje dodatki :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    Ps.: Uwielbiam marcepan :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To wy już za tydzień wybywacie do Gdańska! Zazdro razy tysiąc, bo my dopiero za dwa. Chlipię pod nosem tak bardzo, bo się miniemy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci w sekrecie, że chyba nam się szykuje wspólne plażowe wino w takim razie;) Corocznym odwiedzinom musi stać się zadość - tradycja to tradycja:D Zgadamy się na fejsie:*

      Usuń
    2. Ej Manki, do kiedy jesteś w Gdańsku?

      Usuń
    3. Jestem od 17 do 21.08

      Usuń
  3. Śliczna sukienka i przepiękne włosy :)
    Zapraszam do siebie: sweethings-and-more.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego urlopu! :) Pięknie jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja w tym roku zdecydowanie rekordów w jedzeniu czereśni nie pobiłam, dlatego staram się nadrabiać jagodami. Swoją drogą twoja sukienka jest super ekstra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagody omomom:D Ja robię jagodowe dżemory na zimę:3

      Usuń
  6. Sukienka ma fantastyczny krój i ten deseń....po prostu cudo!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/08/caa-w-diy-golf-i-karmelowa-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie mi się w niej to najbardziej spodobało:D Dzięki wielkie:)

      Usuń
  7. Bardzo klimatycznie, lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej:) Mam pytanie a propos zdjęć na Twoim blogu i instagramie, które zawsze mnie zachwycają. Otóż, jeśli oczywiście nie jest to tajemnicą, to czy mogłabym wiedzieć w jakich programach, aplikacjach je obrabiasz? Byłabym ogromnie wdzięczna za odpowiedź:)
    Pozdrawiam,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:) Dzięki ogromne, bardzo mi miło:) Zdjęcia tu i na instagramie obrabiam vscocamem:) Czasami jeszcze przemielę je w gimpie:)

      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
    2. To takie miłe, że odpisałaś:) Dziękuję bardzo za odpowiedź! I w ogóle cieszę się, że taki piękny blog jak Twój istnieje w internetach, bardzo lubię tu zaglądać:)
      Ewa

      Usuń
    3. Mój borze liściasty, płonę z zawstydzenia:)Dziękuję! :)

      Usuń
  9. cudnie Ci w tej sukience i w tych włoskach :)
    czym kręcisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej prostownica (tak jak na zdjęciu), ale ostatnio spinam je na noc w koka i same się robią fajne fale :)

      Usuń
  10. piękna zwiewna sukienka na pięknej delikatnej pani <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Sukienka i buty z obecnej kolekcji, jeśli mogę zapytać? Pozdrawiam, Jagoda :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie! Sukienka i buty z obecnej kolekcji, jeśli mogę zapytać? Pozdrawiam, Jagoda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butki wyszarpalam na wyprzedaży :) nie wiem czy jeszcze gdzieś są:(

      Usuń