niedziela, 4 października 2015

The Night Was Warm We Were Bold And Young


Do okna dobija się słońce, z głośników gra nam Emancipator, a w całym domu pachnie kawą. Pierwszą od prawie dwóch miesięcy wolną niedzielę celebrujemy maksymalnie. Wyciskamy z niej lenistwo do ostatniej kropelki. Dopieszczamy się świętym spokojem, karmimy słodyczą nicnierobienia. W wazonach siedzą eustomy, w miseczce żelki Haribo, a w nogach drzemie Bąbel.

Tego nam było trzeba.

Ładujemy baterie, wymownie na siebie spoglądamy. Nie trzeba słów - wystarczy uśmiech i już wiemy jak jest dobrze. Pochłania mnie oglądanie mebli, wnętrzarskich inspiracji i walka ze sobą czy bardziej podoba mi się parkiet w naturalnym kolorze czy może jednak biały. Jak wszystko pójdzie po naszej myśli, już niedługo pochłonie mnie wir urządzania, malowania i dekorowania. Póki co powstrzymuję swój entuzjazm by nic nie zapeszyć, ale jednak nie jestem w stanie zamknąć strony na której wybieram nową sofę. #fingerscrossed

Wspominamy też jeszcze wakacje i śniadanie na molo, które pochłonęliśmy zaraz po zrobieniu tych zdjęć. Poranne słońce raziło w oczy, wiatr plątał włosy, a chłodna woda zraszała stopy. Mimo, że od tego czasu mija już prawie drugi miesiąc cały czas myślami wracam do tego cudownie beztroskiego poranka. Najlepszego ze wszystkich. Wiele się w tym czasie wydarzyło, a patrząc na kupę spraw, książek i zdjęć, które mi się odłożyły trochę zaczyna kręcić mi się w głowie. Nie wiem kiedy ze wszystkim wyjdę na prostą, tym bardziej, że nic nie wskazuje na to bym miała się w najbliższym czasie nudzić. Na razie jednak o tym nie myślę, na razie mam niedzielę, a podobno niedzielę należy święcić. Nie kłócę się zatem i nie polemizuje - świętuje.



zdjęcia - Paweł

________________________♥_________________________

bluza i bikini - Pull&Bear, buty - Adidas Superstar









9 komentarzy:

  1. Ojej, czyli sprzedajecie stare mieszkanie? Takie przytulne się wydawało na instagramie... Czyżby w końcu przeprowadzka do Gdańska? Trzymam kciuki! Buziaki dla Bąbla :) Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje zdjęcia ! pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, ze moja niedziela wygladala identycznie? Slodkie, zasluzone lenistwo, pyszny obiad, cudownie spedzony czas we dwoje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, to podobne klimaty widzę:) My już jesteśmy w końcowej fazie gruzu i pyłu i wreszcie można będzie się bardziej koncentrować na urządzaniu:)
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia mają cudowny klimat !
    zapraszam do mnie i do obserwowania !
    hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice photos! You're so sexy. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszamy serdecznie do wzięcia udziału w konkursie na stylizacje portalu PasujeMi.pl. Konkurs trwa do niedzieli :) http://urodaizdrowie.pl/wykreuj-swoj-look-z-pasujemi-i-wygraj-300-zl-na-zakupy

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę zjawiskowe i hipnotyzujące fotografie. Bardzo mi się podoba sposób, w jaki są zrobione. Pozdrawiam i czekam na nowe rzeczy ;) Chyba już najwyższy czas!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała kobieca figura, piekne nogi i stópki, mniam!

    OdpowiedzUsuń