niedziela, 21 listopada 2010

Mechaniczna Pomarańcza

Idzie zima, śniegu ni ma!

I na szczęście bo nie lubię, nie znoszę, nie trawię tego białego czegoś co mrozi, lepi się i czepia człowieka jakby ten mu nie wiadomo co zrobił. Dla mnie puch z nieba powinien spadać raz do roku - w święta. O, i gdzieś wysoko w górach może sobie leżeć, coby zapaleni narciarze mieli radochę (cóż, każdego trzeba jakoś zadowolić - jakkolwiek to brzmi). Zimno też mnie denerwuje. I ta szarość związana z obecną porą roku. Że niby jak człowiek ma nie popaść w depresję kiedy wstaje - ciemno. Siedzi w pracy - szaro. Wychodzi z niej - ciemno.

Co robić jak żyć ja się pytam??

W moim przypadku skończyło się to (w końcu) na upragnionej wizycie u fryzjera. Me rudości spłynęły gdzieś w krakowskie kanały więc trzeba je odświeżyć. Nie ma nic lepszego niż błyszcząca marchew na głowie o tej porze roku. Jakoś tak człowieka momentalnie energetyzuje. A i humor odrobinę lepszy kiedy widzi się ogień na czubku swojej makówki.
Pazury też nabrały złocisto oranżowego koloru. A niech mają też coś z życia. Całość, żeby nie marzła, odziana została w giga wielki sweter, którym ostatnimi czasy zostałam obdarowana. Ma fajne warkocze i różne dziwne sploty. Bardzo mi przypadł do gustu bo jest miły i TAK ciepły, że praktycznie cały czas w nim chodzę. Całość dopełniłam granatowymi dodatkami w postaci turbo szalika, pasiastych rajstop i ulubionych ostatnio wełnianych rękawiczek.

Co poradzić, mrozy idą, święta idą, zewsząd bombardowani jesteśmy już wszelakiego rodzaju ozdobami, choinakmi w witrynach sklepowych i kultową już reklamą Coca-Coli (podobno, telewizora nie mam, ale poinformowana zostałam, że już tiry z bąbelkowym napojem można spotkać w przerwach między filmami). Także jakby nie patrzeć spowiłam się w bożonarodzeniowe kolory - biały puch, granat nieba i suszone pomarańcze na głowie. A co mi tam, niech będzie.








sweter - prezent
szalik - H&M
rajstopy - H&M
buty - allegro
rękawiczki - Szaleo







35 komentarzy:

  1. O! marchewka! uwielbiam ten kolor na wlosach (moj tez juz powoli powraca,wiec wiem co to za radocha gdy sie tak mieni)..a tak przy okazji jaki jest twoj naturalny?

    OdpowiedzUsuń
  2. zaje rękawiczki ;d świetnie ten sweter na tobie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter jest prześliczny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A więc. Zdjęcia pierwsza klasa. Buty i sweter cudne! świetnie wyglądasz. Będę się powtarzać.. Kocham kolor Twoich włosów!

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze chciałam być ruda, eh nie dane mi. Ja jeszcze żadnej świątecznej reklamy nie widziałam i nawet pytałam kogoś czy coca-cola już wystartowała bo oni zawsze są pierwsi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość jest świetna,wszystko razem i z osobna bardzo mi się tu podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli te rajstopy są z nowej kolekcji to zapewne są to te, które widziałam ostatnio i się nad nimi rozwodziłam :) sweter pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  8. No dobrze, no i robisz sobie tak tę grzywkę na bok i co, i ona się tak sama z siebie po prostu TRZYMA? Chyba już Cię nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie jest skandynawsko :) Sweter piękny, rękawiczki też i szalik niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Całościowa rewelacja :) A za śniegiem, to i ja nie tęsknię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rajtki i sweter są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry fryzjer nie jest zły! Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie katuj mnie widokiem mojego wymarzonego swetra, którego nigdzie nie mogę znaleźć! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. @Heket: szczerze to naturalny pamiętam już jak przez mgłę;) Mam ciemny blond zbliżony do brązu (tak, tak chyba taki;P).

    @Agg: u mnie w pracy mieli zadanie powiedzieć mi kto pierwszy tę reklamę zobaczy:D Obstawiałam, że ją puszczą od razu po Wszystkich Świętych więc wyczekiwałam:P

    @Baśka: tak to te z tej kolekcji. I też koło nich chyba tydzień chodziła i nie wiedziałam:P Ale polecam bo są cieplutkie, jedynie cena jest trochę hm..niewygodna;)

    @Freta: nieee nie przestawaj mnie lubić, proszę:):)A ona to tak sama:) na noc zaczesuję ją na bok jak są włosy mokre no i tak się nauczyła:p

    @Agacior89: idź poszukaj w babcinych szafach:D mnie ten babcia chłopaka u siebie wynalazła:P także szoruj do swojej;)

    Bardzo Wam wszystkim serdecznie dziekuję za tyle miłych słów:) Czerwienię się i kłaniam się w podzience w pas:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny sweter...i świetnie dobrane do niego rajciochy i rękawiczki...wszystko bardzo TAK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny zestaw kolor włosów rewelacja
    http://justynjjacollection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie rewelka.
    sweter kapitalny, rajstopy super -jeszcze te szalone pozytywne paski :)
    rękawiczki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie, do twarzy Ci w tym kolorku, cieplutko :)
    ajj i zazdroszczę sweterka !

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor na pazurkach jest boski;)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam te marchewkowe wlosy!

    kolor paznokci - jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor jest naprawdę optymistyczny, a w połączeniu z taką przytulną i cieplutką resztą rozgrzewa nawet przez monitor :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo kochanemu Państwu dziękuje za tyle miłych słów:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczny sweter i swietne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  24. bomba!! przeurocze zdjecia , marczewka piekne i stroj tez rewecyjny, zdjeciem w rekawiczkach na pierwszym planie podbilas moje poczucie estetki na maxa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciepły, luźny zestaw... podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejjjj,przypominasz mi rudą Bjork :) Jesteś strasznie klimatyczna,a sweter jeszcze bardziej to podkreśla:) :)

    OdpowiedzUsuń
  27. @Kry: matulo w zyciu do Bjork bym sie nie porownala, wiele mi do niej brakuje ale az sie zaczeriwnielam - dziekuje:)

    Az mi sie cieplutko robi czytajac tryle milych slow:) Serdecznie dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  28. love this look! it's perfect for winter :D


    xx
    Check out our fashion illustrations at Illustrated-Moodboard.com ! = )




    .

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak ja kocham te Twoje włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. kurcze jestem n-tą osobą, która Ci to napisze
    ale najwidoczniej nie tylko mi się tak bardzo podobają Twoje włosy!!!
    Są przecudne, nigdy, prze nigdy ich nie zmieniaj.

    OdpowiedzUsuń