czwartek, 2 grudnia 2010

Małe Konkursiwo

Uwaga, uwaga!

Oto nastała wiekopomna chwila kiedy tu, na tym blogu pojawia się konkurs. Pierwszy w jego krótkiej historii.

O co chodzi? Ano chodzi o nagrody (najważniejsze!).
Co jest do wygrania? Gift firmy, którą wszystkie chyba znamy, a mianowicie Philips oraz wyjazd do Warszawy 11 grudnia (sobota) na wielki event połączony z prezentacją ich nowego sprzętu do włosów - zacnej prostownicy Philips ProCare Keratin oraz z zabawą w modelkę nad której włosami i ubraniem zapanuję ja.
Czemu ja będę ubierać? A dlatego, że owa stylizacja stanie w szranki z innymi i będzie walczyć o kolejną nagrodę (wspomnianą już wcześniej nową prostownicę). A nie byle jaki to sprzęt, dlaczego? Otóż:

stworzony, aby dbać o ochronę włosów podczas stylizacji. Elementem, który ją wyróżnia jest formuła keratynowa. Pod wpływem temperatury formuła aktywuje  naturalną keratynę zawartą we włosach. Dzięki temu włosy są  lepiej chronione. Dodatkowo została wyposażona w technologię Soniczną. Delikatne wibracje powodują, że włosy rozkładane są równomiernie na płytkach. Ta technologia wzmacnia działanie formuły keratynowej a tym samym zwiększa ochronę struktury włosa przed zniszczeniem.

Ale oczywiście jest i haczyk.

Należy odpowiedzieć na bardzo proste pytanie, a odpowiedzieć tak, by mnie wcięło w fotel jeszcze bardziej niż wtedy kiedy je otrzymałam. Oprócz tego proszę o przesłanie dwóch zdjęć (twarzy oraz całej sylwetki) i o podanie swojego rozmiaru (coby tam hen w Warszawie wiedzieli jakie fatałaszki przygotować). I niech poleci to na adres pannalemoniada@heureka.pl Na zgłoszenia czekam do środy, tj. 08.12.2010 r. do godziny 23.59Tu Dziewczyny znajdziecie Regulamin.

Uwaga, zadaję pytanie.

"Wyobraź sobie że masz wystylizować dziewczynę. Nie widzisz jej, znasz tylko Jej imię – Keratyna. W co byś ją ubrała?"


Także Dziewczyny, wierze w Waszą inwencję twórczą, wyobraźnie i poczucie humoru. Osobiście nigdy nie byłam na takim evencie, nigdy nie byłam w Warszawie (wstyd, wstyd wiem), a sama jechać nie chcę i będzie mi przemiło jeśli któraś z Was zabierze się ze mną. W razie pytań, wątpliwości odpowiadam na wszelkie pytania (te najbardziej skomplikowane też). 


Do dzieła!


A konkurs wygrała Dorota z którą już w sobotę spotkamy się w Warszawie. Gratuluję!







10 komentarzy: