niedziela, 28 kwietnia 2013

Come On Baby, Let’s Ride, We Can Escape To The Great Sunshine

Rozsmakowałam się w kolorach, w zapach i w słońcu. Ostatnio mogłabym żyć tylko energią kosmiczną płynącą z otaczającej mnie ferii barw i zapachów. Nie ma dnia, w którym nie wylegiwałabym się na zielonej trawie, nie wcinała truskawkowych lodów i nie liczyła nowych liści na drzewach. Malownicze zachody słońca, mieniące się w złocie kwiaty na drzewach i taka dziecięca, prawdziwa radość ze wszystkiego co mnie otacza. Głowna pełna pozytywnych myśli, a twarz wyszczerzona w uśmiechu po same ósemki - nadrabiam zimowe przetrzymanie.

Zaliczyłam pierwsze wiosenne rowerowe przemoknięcie! Wiatr we włosach, orzeźwiające krople na twarzy i ta chwila ulgi w ciężkim od duchoty dniu. Nie ma piękniejszego zapachu jak krystalicznie czyste, rześkie powietrze zaraz po ulewie zmieszane z wonią ukwieconych gałęzi mirabelek. Mój mały raj na ziemi, warto było tyle czekać.

A na zdjęciach poniżej wyleguję się w moim nowym kul komplecie, który wcale kompletem nie jest, ale jak zobaczyłam w zapowiedziach te dwie rzeczy leżące obok siebie, wiedziałam, że stworzą razem idealnie dobraną parę. Nie sposób mi ich rozdzielić. Plus, na stronie sklepiku, sweter został okraszony piękną nazwą:' lemoniada', więc jak mogłam go nie chcieć przygarnąć? No jak? Sami więc rozumiecie;)



zdjęcia - Paweł

________________________♥_________________________

sweter, sukienka - Not A Virgin Shop; trampki - Converse; torebka - House













35 komentarzy:

  1. Ten sweterek jest przecudowny *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. już nie mogę się doczekać, jak będę wylegiwać się na trawie obok Ciebie. mam nadzieję, że zarazisz mnie tym entuzjazmem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na trawie, na kocyku i opitalać burgery w Love:) Już za kilka godzin się widzimy<3

      Usuń
  3. Wspaniałe , cudowne, rześkie! Również się cieszę pogodą i hasam po lesie jak sarenka, aczkolwiek jeszcze nie miałam czasu w pełni zażyć ciepła bo w lesie nie ma lekko ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka słodka sesja! przepięknie wyglądasz:)
    rowerku to Ci kochana zazdroszczę! :P

    Buziaki! ♥♥
    Mam nadzieje,że nie potraktujesz tego jako spam ale niedawno założyłam swój fanpage, niesamowicie byś mnie uszczęśliwiła poświęcając sekundę i klikając Lubie to ;) dla Ciebie jest to niewiele,a dla mnie ogromna szansa na spełnianie moich marzeń.. FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jaki słodki sweter! Szkoda tylko, że ja prezentowałabym się w nim jak wyrośnięty dzieciak z podstawówki.
    Chciałam się jeszcze zapytać co robisz z włosami, że są takie puszyste? Czy po prostu masz takie naturalnie gęste włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalność trochę podkręcam i zakręcam prostownicą;) I to chyba przez nią takie są:) Dziękuję ogromnie:)

      Usuń
  6. rower cudowny!

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. I już wiem kto mi go wykupił ;p ale dobrze się stało dla świata, bo Tobie lepiej pasuje a ja kupię z pewnością coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem taki okropnik co wszystko wszystkim wykrada spod nosa:P

      Usuń
  8. Świetnie wyglądasz! Tak świeżo i wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh the skirt and chucks combination is so fine on you.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie jest pięknie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia nr 3 i 4 mogłyby posłużyć jako zagadka z cyklu 'znajdź 5 szczegółów różniących obrazki' ;] wszystko pięknie współgra. i ten rower!! <3 pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. O Jezusie, jak lemoniadowo! Cuuudniaszczo wyglądasz:)
    Ruda Frela

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczo, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie kupiłaś rower??? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rower był robiony na zamówienie i dostałam go jako urodzinowy prezent;)

      Usuń
  15. Cudownie i tyle! ;) Zainspirowałam się twoim rowerem i teraz biorę się za odnawianie swojego i malowanie:)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajny dziewczęcy set :) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiew wiosenny! Sweterek w swej postaci nieregularnie paskowanej - cukierkowy cud świata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda?:D Wygląda jak miska kolorowych gumek kulek:D Musiałam go mieć:D

      Usuń
  18. Strasznie mi się podobają zdjęcia i zestaw w takich jasnych i soczystych kolorach:))

    OdpowiedzUsuń
  19. cudooooowny sweteeeereeeek1!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. So cute outfit1 love this sweater!

    http://yourdulde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam klimat Twojego bloga; zdjecia z dzieciakami w tle sa genialne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, Ty jesteś kwintesencją Wiosny^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny masz rower :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem pewna, że chcesz pożyczyć mi ten rower na czas bliżej nieokreślony, prawda?<3 całość jest cudowna, świetny sweterek:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli w zamianna czas nieokreślony będę mogła pożyczyć wszystkie Twoje ubrania to MOGĘ się zastanowić;) Dziękuję Misiu:*

      Usuń
  25. Dzięuję, dziękuję, po stokroć wprost dziękuję:3

    OdpowiedzUsuń